"smarta" bröder har kjol

Så, som jag skrev igår här kommer bilderna från igår. Lite träningvärk i armarna men inte så farligt som jag väntade mig. Jag har 0 armstycka. Benen är starkare men armarna är ganska klena.Ja ja, det var bättre en vad jag trodde. Föreställde mig att det skulle bli PEST. För hur roligt låter det, men absolut roligare en vad jag torde. Paddla till ulva kvar från typ gamla Uppsala och tillbaka är ändå en bit.

Idag åkte jag äntligen till läkaren IGEN. Örat är äntligen fixat. Jag hör ordentlig, har gått runt och haft ett lock på höger sida som gjort att jag bara hört på vänster. Lite ömt och itererat fortfarande men det kommer läka.
"Smarta" bröder har kjol

Kommentarer
Postat av: Nicolaylilly

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2011-01-31 @ 07:18:52
URL: http://nicolaylilly.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0