Gymnaseansökan

Igår trodde jag att jag var den enda som inte fått lappen om gymnaseansökan. "Alla" skrev på facebook var dom hade kommit in. Jag överdriver lite som vanligt. Men varför hade jag inte fått mitt brev? Jag överdriver lite till men "Uppsala komun har glömt mig och jag kommer inte få något brev" eller "ingen skola tog in mig och dom brydde sig inte att skicka in ett brev" mm. Jag inbillar mig bara massa overkliga scenarion i huvudet som jag oroar mig för. Vet att det är helt overkligt. MEN TÄNK OM?
Vet ni vad som hade hänt? Mamma hade hämtat posten och mitt brev om gymnase intaget. MEN INTE SAGT NÅGOT!!!
Jaha då har jag oroat mig en hel dag och så har jag fått den.
Kom in på min förstahandsval. Varför oroat sig så? Inget aning. Typisk mig jaja. Så jag kom in till Lundsellska skolan "skrapan" sam-media. Känns skönt var absolut inte sugen på mit andrahandsval.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0