Hm, vad tänkte jag på och när tänkte jag så här?

"yesterday's hero... today's super star
Walt Disney's
one and only
mickey mouse"
Jag vet inte om jag har den för att jag GILLAR den eller för att jag GILLAR OCH SKÄMA UT MIG LITE. Både och tror jag. Den är så självklar och ta med till stranden. Coola tygkassar med snygga tryck släng er i väggen här kommer jag. Den känns så KÄRRE.Kunde verkligen SE mig SJÄLV andvända den när jag hittade den i en av garderoberna.

Sen kommer nästa bit. NÄR KÖPTE JAG DENNA? NÄR??? Vet alvarligt inte, den tillhör mängden kläder, skor acessoarer mm. jag bara KÖPER. Ingen tanke, bara KÖPA!!! Men allvarligt HUR och VAD tänkte jag. När tänkte jag, JAG KÄNNER FÖR DEN HÄR GRÅ TYG KASSEN MED MICKY MOUSE PÅ!!!??? Jar undrar verkligen NÄR.
Även om jag gillar den nu så är det inget man ser i en affär och ser och tänker, DEN MÅSTE JAG HA.
Gillar den JA, betala för den NEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0