Hur stor chans finns det egentligen?

Igår var lollo och jag ute och tog bilder till min nya heder. Vi åkte iväg till ett ställe med massa ängar och sådant. Det ligger mitt ute i ingenstans. Verkligen mest bara fält så långt man kan se. Okej det bor några få där men inte många. Där står vi och tar lite bilder. Då kommer det först en bil. Okej det är väll inte så farligt, men sen kommer nästa bil. Mer pinsamt. sen kommer en till och seda  ett till och tillslut en til bill. Hur stor chans finns det egentligen? Jag har aldrig sett en bil åka där, men nu när vi tar massa bilder och jag typ byter om då kommer det 5.
Så efter det gick vi hem och såg på filmen REMEMBER ME, den var riktigt bra. Sen Såg vi på lite andra filmer med, men den var bäst.
Nu ska bara lollo vakna och och så ska vi dra upp på stan!!!
Ni får se alla bilder från "mitt ute i ingenstans" ikväll. Har inte hunnit titta igenom dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0