Jag klarar inte av mer värme!!!

Okej jag vet, borde inte klaga men gör det ändå. Nu när jag får värme är det FÖR VARMT. Men samtidigt är så känslig, får hur lätt som helst vätskebrist och solsting. Jag är inte gjord för värme. Dels har jag inget pigment (Typ) blir aldrig brun eller får någon märkbar förändring. Jag blir, trött, får ont i huvudet, mår illa och kan inte äta när det blir så här varmt. Hur trår ni det gick or rida idag med dom oddsen? Ja orkade bara 30 minuter, en lektion brukar vara 50-60 min.
Därför orkade jag aldrig blogga i går. Jag blir så sänkt av värmen. Åker till jobbet och när jag kommer hem är jag helt slut. Så följer med familjen till någon sjö för och få någon form av svalka. Orkar inte hitta på något eftersom jag är för trött för och orka vara social. Då är jag tråkig och badar med familjen. HUR ROLIG KAN MAN VARA PÅ EN SKALA 1-10? TYP 0!!!
Så lite bilder i från stallet:
Hästarna i hagen. (spikkel den bruna med vita prickar, Gibson han med det vita täcket och Penny)
Duscha Jens
Två små lurifaxar (Filur & roy) i värmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0