onsdag

Trodde jag skulle till Göteborg på tisdag men vi åker på onsdag istället. Så det finns massa mer td och packa på.+ att jag måste ha plats kvar till inköp i Göteborg. Fram med stora resväskan, säger jag bara.
Sen efter Göteborg åker vi till Halmstad och sedan till kräftfisket. Kanske lyckas få lite färg i Halmstad, när jag är där eftersom vi nästan är på stranden hela tiden. Men troligtvis inte också som vanligt.
Sen får man se hur bra vädret blir. Ser inte så lovande ut om det fortsätter så här.
Ja ska visa lite bilder på det jag köpte i lördags glömde visa dom, blev inte så mycket för jag behöver spara.
Något som dom flesta vet att är att jag inte låta bli att köpa saker hela tiden. Så spara är inte något jag är bra på. Pengarna som sparas behöver jag i Göteborg och så en ny mobil. Vi får se hur det går... Tänkte att det skulle ta 2 månader och få ihop till mobilen men det kommer typ bli 3 månader om jag känner mig rätt. Eftersom jag fortfarande är bunden till tele2 abonnemanget så måste köpa den med kontantkort. Det gör att det blir ganska mycket dyrare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0