PLANERING

Ja som jag skrev för ganska länge sedan.(se här)Jag har värsta inväcklade systemet när jag packar. Varje DETALJ har en egen kryss ruta. För annars glömmer jag alltid något. Sen packar jag alltid grymt mycket saker, för mycket saker. Så jag planerar så grymt noggrant vad jag ska ha med mig att jag börjar 2-3 dagar innan jag ska åka.
Det som tar tid är och tvätta allt. För jag tar inte bara med 3 par jeans utan 3 PAR SPECIFIKA JEANS. Inte vilka som helst, allt är PLANERAT. Menar ALLT, har en plan vad jag ska ha på mig från dag till dag. En om det är solig och en om vädret är dåligt. Sen behöver jag inte följa planen men, DET FNNS EN PLAN I ALLA FALL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0