TRööööTTTT

När en rubrik beskriver allt behöver jag skriva mer då? Som sagt helt slut. Tur att jag bara "jobbar" en dag (som är söndag) till den här veckan. Ska dit på morgonen och rida 2 hästar "bara" så det är ganska lugnt. Skönt i stallet idag. Inte så mycket jobbiga saker som jag behövde göra. I princip red jag bara Gibson, som gick bra nöjd med honom idag. Inte perfekt, som alltid det blir aldrig perfekt. Men för och vara honom, bra. Jämnför jag med i måndags så fick jag i alla fall igenom något. Han gick bra i måndags med men blev mest att jag red runt lite planlöst. Nu blir det fotboll sen hemlagad pizza och efter det en efterlänktad sömn med sovmorgon. Tänk att inte behöva gå upp klockan 6.30, SKöööÖÖÖÖnnnttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0