tydligen x6

Idag har tydligen mina föräldrar någon ide om och göra något hela familjen ihop. Betoning på föräldrar bestämma för hela familjen.
Den ideen är i alla fall att vi ska paddla kajak/kanot. Skit samma jag ska tydligen paddla en kajak en sådan man sitter "fast" i, men sitta fast är fel utryck för det gör man inte (tro mig vet paddlat sådan tidigare). Dock är det så andra brukar förstå vad man pratar om. Sikt samma.
Jag får se om detta blir kul. Men har inget val eftersom "familjen" (inte jag alltså) har bestämt detta.
TILL NÅGOT HELT ANNAT SOM KAN VARA BRA OCH VETA
Tydligen går det och tvätta ett kamera minne på 4g i tvättmaskinen utan att det tar skada bilderna finns fortfarande kvar.
Tydligen går det inte och tvätta en ipod(nano) i tvättmaskinen utan att den går sönder.
Bara så ni vet kameraminnen går bra, INTE IPODAR
VARFÖR ORDET TYDLIGEN, JA VARFÖR INTE.

ps.känner mig som en språk polis :P ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0