Vem älskar inte spotify?

Vad skulle jag göra utan spotify? All bra musik som jag inte skulle ha tillgång till. Eftersom jag har premium, ingen reklam totalt underbart. 69kr i månaden för obegännsad musik som hela familjen kan använda. Tänk och köpa all musik. Hade inte spotify funnits så hade jag behövt ladda ner all musik. Köpa den är inte på tal, för dyrt. När betalade jag för musik senast? Kan inte ens komma ihåg.
Vet att "alla" pratar om att den "nya generationen" inte tänker betala för musik. Jag tillhör dom. Betala 100-150 kr för MUSIK. Snälla det går inte när jag vet hur man kan ladda ner dom för 0kr. Tur att spotify finns.

Kommentarer
Postat av: Bastianselina

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.

2011-02-24 @ 08:33:58
URL: http://bastianselina.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0