Balen

Ja eftersom det var så stressigt i går innan balen han jag inte blogga. Idag på morgonen var det massa fix med våra avslutingströjor, jag var trött och därför han jag inte då häller. Så nu blir det en kombinerat vad som hänt i dag och lite bilder från balen igår inlägg:).
jag och bilen vi åkte i :)
Det var superkul på balen igår. Maten var okej. Det var fullt ÄTBART, ett ganska bra betyg om man tänker på vad vi brukar få. Under middagen var det massa uppträdanden, tal, sång från lärarna mm. Efter satte musiken igång och jag hoppade runt och "dansade" nästan kvällen.
Middagen
Har inga bilder från kvällen eftersom jag lät lollo ta kameran hem ville inte släpa på den
Sista dagen med lektioner med klassen. Imorgon är sista dagen med 9:a. Det känns så sorgligt/konstigt/ ledsamt och skiljas från en klass man har lärt känna under 3ÅR. Det har hänt så mycket under dom åren. Jag vet att det kommer bli hemskt i morgon. Idag har det legat som en typ begravnings stämning i skolan. Det var den sista ordentliga DAGEN :'(. Fan vad 3 år har gått fort. Även om jag inte alltid har gillat min klass spec. de första året så nu efter 3 år är vi tajtare en någonsin och då är det bara slut...

några i klassen i sina avslutingströjor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0