Bilder från igår och idag

Var på stan med Lollo igår. Köpte lite kläder. Får se om jag behåller vissa saker. Tror inte det är min grej riktigt, men tycker dom är supersnygga. En jacka, 3 tröjor och 2 byxor på en dag är ganska okej.
Håller på och städar/möblerar om och nästan renoverar mitt rum. Nästan halvvägs. Min sängstomme har gått sönder. Så har bara ben på min säng nu. Behöver alltså en ny sådan. Men största problemet är alla saker. Den nästan heltäckande 1dm tjocka mattan av kläder är borta. Så har bara lite kvar på städa biten.
fulaste bilden ever men det är i alla fal en bild :)
Jätte svårt och få en bra bild på detta linne :(
Satt så bra att den bara måste köpas in :)
min grej med harlems byxor? får se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0