Bloggdesign

Jag jag är sur. Håller på med en bloggdesign åt en kompis. Så när jag blev klar med städningen satte jag igång med den. Var och tog lite bilder på henne för någon dag sedan och få några som jag tyckte såg okej ut. Vi stod ut ett tag trots solljuset som hon fick i ögonen och jag som fick massa motljus, lyckades vi med ett par bra bilder.
Problemet är att den bästa har jag (hata mig själv) missat helt. grå i färgerna, konstigt fokus, korning mm. Jag blir ARG. Så nu sitter jag här och försöker rädda mina mistag i photoshop. Sen att det inte kommer gå och rädda den helt men vill så GÄRNA använda den som heder och allternativt en bild till så den måste bli okej. Behöver bara se hyfsad ut för och se bra ut i ca 1000x1000 px.
Har jobbat lite med kodmallen men det kommer bli en ganska enkel. Stillmallen är inte klar men har en plan vad som ska göras. Förhoppningsvis klar idag eller imorgon, vilket betyder i övermorgon;)
trött, osmikad, ny duschad försöker minska det med och göra den svart/vit haha går inte så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0