Förändras dom aldrig?

Satt och tittade på Smallvile säsong 9 när jag vaknade. På dagarna går gamla avsnitt, som jag under sommarlovet tittat någon gång på nr jag haft tråkigt. Började se om några säsonger när säsong 9 började i Sverige. Som att jag inte redan sett den när den kom ut i usa. Tv i Sverige är så sega. Hur lång tid tar det och texta ett avsnitt? Tydligen ett halvår.
Kanalerna är så sega att jag bara ibland tittar på dom när dom kommer ut i Sverige.
När jag tittade på ett av dom gammla avsnitten för någon dag sen händer detta:
Min lillebror kommer förbi och säger: "Varför förändras dom aldrig?"
jag: "med det gör dom väll?" "Jämför Clark första säsongen, hela han var mindre och smalare. Nu är han typ 2m över axlarna. Nja men nästan."
bror: "ja det förståtts, han är ju 30 nu. Han borde se annorlunda ut"
OKEJ, hur vet han hur gammal han är!!!???  Varför har han koll på sådant? Inte ens jag som är inne i den här serien viste det. Han tittar på säsong 9 ibland med dig men inte mer. Mystiskt...
säsong 1
säsong 9
Lite skillnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0