Förlåt för den dåliga uppdateringen.

Som sagt säger rubriken mycket, men inte allt. Jag har bara så himla mycket nu att göra. Skulle aldrig orka allt utan för och hinna måste något skäras ned, i mitt fall blir det bloggen. Det betyder inte att jag slutar blogga men någon vecka framöver kanske det "bara" blir ETT inlägg om dagen. Lovar att det blir ett till inlägg i dag om dagens melodifestival på skolan +ett liten film på dagens GALNASTE grej. Hoppas *hoppas* verkligen alla medverkande går med på att jag lägger upp den. Nu ska jag gå ut bättra på brännan/ bli brun. Ja med mitt ej/ nästan ej existerande piggment är det högst otrolgt om jag får en skillnad. Ni får se bilder typ vid 16 och eventuellt filmen |)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0