JAG ÄR SÅ OTROLIGT BRA (OCH TEKNISK)

Nu har jag varit och handlat något och grilla tills i morgon. För i morgon ska jag träffa min underbara klass 9a. Tälta med klassen YESSS. Tänker inte säga gamla klass. För 9a är den BÄSTA klassen jag vet. Det är MIN KLASS.



När jag kom hem så var internet nere. NOOOOO vad ska jag göra. Försökte få det och fungera från datorn. Den hittar nätverket har täckning. Så vad är felet?
Går ned till hallen där alla "lådor" är, Modem, trådlös hårdisk mm. En av modemets tre lampor lyste inte grönt. Men eftersom jag är ett geni och har otroliga skills när det gäller teknink så vet jag (inte) vad som ska göras. Rycker därför ut alla sladdar till modemet, tyckrer i dom igen. Först bliknar alla lampor argt orange sen blir dom fint gröna igen och nu fungerar allt som det ska. Jag är så otroligt bra och har grym kunskap teknik hahaha. Det fungerar nu tack vare mig, så yes jag är BÄST!!!

lådorna som jag är härskare och mästare över

Sladdarna som trasslar sig i bakgrunden är mina fiender eftersom dom är fula och samlar damm. Man vet aldrig vilken som går till vad häller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0