melodifestival

Ja lite bilder från dagens melodifestival då. Ni får filmen i ÖVERMORGON eftersom det känns taskigt och lägga upp den om inte alla vill. Den är NÅGOT pinsam haha, ska jag säga jag är med i den. Men jag har som sagt inte så stora problem och bjuda på mig själv, så COME ON TRÅKMONSAR SVARA PÅ SMSET SÅ JAG FÅR LÄGGA UPP FILMEN!!!!.
Åter till melodifestivalen, sämre en tidigare år i alla fal. Eftersom förra terminen var inspelnings studion trasig så fick halva skolan 9:or inte möjlighet och uppträda. Bland annat min grupp. Synd våran ide var galen, kanske ganska dålig men det skulle ha HAFT HUMOR.
Här kommer i alla fal lite bilder på dom som uppträdde. Hinner inte med alla eftersom jag ska fixa massa saker nu men det var mer grupper som uppträdde. lägger upp dom sen :) (bilder från 9B OCH ANDRA 9D GRUPPEN)
9A:
kände mig nästan tvungen och lägga upp den här filmen.
9D

9g (vinnarna när vi såg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0