men duktigt kärre *IRONISK*

Japp klantat till det igen, suck. Beslutade mig för och springa tillslut. Tog en av mina favoritrundor som går igenom en skog, mot det gammla kalkbrottet och sen runt vattholma. När jag kommit halvvägs så springer jag in i en gren som ligger på marken. Får ett rivsår på benet och jag menar verkligen att jag har tur NOT, NOT, NOT!!! När både löpning går bra lyckas jag göra illa mig. Duktigt kärre, du har som vanligt otrolig mycket tur.
(torra ÄCKLIGA BEN USCH)
Sprang hem, STRETCHADE (inte glömma att att stretcha.) och tog en lång dusch. Jag älskar och duscha länge, varmvatten är typ det bästa som finns. Sen började jag skissa på en bild. Bara en skiss kommer nog inte bli bra men ialla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0