Men...

Vist säger man vissa ord mer en andra. Jag har en hel del "favoriter", men det mest använda måste nog vara ordet :men. Jag säger det utan och tänka och i olika kombinationer. Ex. men jag vet inte, men halå, men, men nej, men ja, men JAG MENAR DET, men vafan, men skit i det då mm.
Jag tänker aldrig på det. jag kan avsluta meningar med MEN "ja men så många skor har jag inte men..." Ja vadå MEN?
Pappa påminda mig om att jag alltid andvänder men överalt vad svarar ja då? Jo : Men pappa, man har olika ord man använder olika mycket. Men alla har väll sådana "ticks" ord men jag använder mitt lite oftare men det är inte mitt fel jag tänker bara inte på det" Jag får det till 3 men DIREKT efter att han sa att jag säger MEN för mycket. Jag kan verkligen inte forma en mening utan men. Gärna i början av meningen ochså där det INTE behövs. Men du, men varför då?, Men inte bryr jag mig. mm. Jag skulle kunna få en okej mening utan MEN men säger det i alla fall.
Har du något TYPSIKT ORD SOM DU ANVÄNDER OFTA?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0