O ja jag är fullständigt normal

Hahaha, eller inte. Medan jag sitter här och knarkar serier som: Smallville, Glossip Girl, Sex and the City och FRAMFÖR ALT THE WIRE.
Ett misttag och börja titta på. Jag mår nu dåligt om jag inte får titta. INSÅG NU EN PROBLEM. Vad i !#R%€#@£∞$ ska jag göra när alla avsnitt tar slut. Jag kommer få ångest attacker. Jag skyller allt detta på p3 eftersom dom var dumma nog att igår ta upp att denna serie existerade, har försökt glömma den. Men utan och lyckas. Nu är jag fast igen.
Så jag kommer bli galen när avsnitten är slut. tur vad är det ganska många. För er som inte sett serien så är det en UNDERBAR SERIE. Se den.
NU NU NU NU NU NU NU NU NU NUUUUUUUUUUUUUU. Men varning, BEROENDE FRAMMKALANNNDE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0