Och en till kväll...

Med fotboll, försökte igår och få familjen och SE PÅ NÅGOT ANNAT!!! Men dom var eniga så fotboll blev det.
Idag kommer dom säkert vilja se FOTBOLL igen. Jag skulle kunna strunta i och titta men eftersom jag är dum så kommer jag sitta i över 90 min och låtsas kunna något om fotboll.
Med kommentarer som: VARFÖR PASSADE HAN INTE?, Varför tar dom inte löpningarna DET ÄR EN JÄTTE LUCKA DÄR!!!!??? Så sitter hela våran familj och försöker låtsas som vi kan något.
Sen kommer vi och heja på något lag och helt plötsligt blir alla jätte nervösa vid målchanser mm. I vanliga fall bryr ingen sig om landet men nu måste dom göra MÅL. Att landet lyckas är våran önskan och vi hejar som idioter. VARFÖR DÅ, VAFÖR BRY SIG NU.
Men ska göra ett nytt försök och BE om EN fotbolls fri kväll. Håll tummarna för det lär jag behöva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0