Outfit+ de nya skorna

Hjälp vad stort det blev med okej haha 600px bred bara. Tänkte inte på längden :S
Har på mig dom sköna svara shortsen från cheep monday (400kr)
Den nya tröjan från HM (49,50 kr) Var så billig att den måste köpas !
Jackan från Gina Tricot (?kr rea i alla fall)
Halsbandet är farmors gammla tror jag. Fick det när jag var liten. Hittade det i hennes lådor, tyckte om det så mycket att jag fick det :)
Så nya skor :)
hoppas ni ser trotts usel bild att de är blåa inte svarta :). Behövde det mina vita håller på och falla i hop helt, men kommer ha kvar dom. För om jag regelbundet limmar med superlim håller dom hyfsat och jag gillar dom så himla mycket att dom inte kommer slutas använda i första taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0