Så nu är det bara och fortsätta

Ah vad det suger och behöva städa. Men eftersom jag inte orkar städa ordentligt så kastar jag in allt i lådor. 3 sek senare ligger alt på golvet igen för att jag behöver riva ut allt får och hitta något. Så nu måste jag städa ordentligt.
Ja två dagar av städande. Skulle jag bara städa skulle jag vara klar för länge sedan. Men jag fasnar alltid i något. Så det går segt men det går framåt.
Utan musik skulle det nog stanna helt. Så jag har hittat en personligt favorit. Nja inte hittat nyligen, egentligen hittade jag på denna låt för 1-2 månader sedan, men den är så otroligt bra att den behöver en liten plats i bloggen.
Går inte och få ut en HTML kod till :(. Sugs fungerar och dela till blogger, twitter mm. Men inte blogg.se. jaja här är länken i alla fall.
http://www.youtube.com/watch?v=nQkGVo-TYcE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0