Skynda, skynda

Drog till stan med familjen. Behövde nya skor :). Hela familjen förutom pappa köpte nya skor. Jag,bror,syster och mamma men pappa fick den viktiga rollen: BETALA. Efter lunchen, en sallad på unico så gick jag runt lite på stan själv. Hittade inget jag ville ha (som jag fick köpa).
Mötte upp resten av familjen för och åka till Gränby. Vi var inte ensamma där om jag säger så. Efter och ha varit på stan från 12.00-17.00 är det skönt och komma hem.
I morgon drar jag med Lollo till en stuga på landet, östhammar typ har ingen koll på mer exact men ÖSTHAMMAR UNGEFÄR. Kommer bli superkul :). Förhoppningsvis har vi internet där borta så kan blogga men annars uppdaterar jag bara med en snabbt sms inlägg, så ni vet att jag lever.
Ska få klar designen innan jag åker så det är bara att hugga in, heder och profilbild kvar.
Bilder på alla skor och dagens outfit kommer så fort jag hinner ta bilderna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0