sms-blogg funktionen har något allvarligt fel

Det brukar fungera men tydligen inte igår. Ä,Å,Ö och särskrivningar blev helt konstiga. Om ni tittar så ser ni själva.
Så här skulle det förståts ha sett ut:
Sms-blogg om ESP-POR matchen (VM)
Tittar på fotbollsmatchen ESPya v.s PORmaskarna. Gårdagens match var okej och se på så hoppas den här blir kul.  Har tråkigt och ont som (<+$€£±=@{}% i knäna efter träningen idag. Försöker dämpa smärtan med värmekudde och ipren. Hjälper lite, men måste sitta still. Så det är den stora anledningen att jag sitter framför fotbolls VM.
Stör mäst resten av familjen med och hitta på "roliga" namn för saker. Jag tycker det blir mycket roligare. ESPya mot PORmaskarna, torres bolles, Cristiano fjollnaldo mm.
Jag vet dålig humor men en trött och uttråkad kärre är ganska lättunderhållen.
INTE SÅ HÄR:
Sms-blogg om ESP-POR matchen (VM)
Tittar pÃ¥ fotbolls matchen ESPya v.s PORmaskarna. Gårdagens match var okej och se på så hoppas den här blir kul.
 Har trÃ¥kigt och ont som (<+$€£±=@{}% i knäna efter träningen idag. Försöker dämpa smärtan med värmekudde och ipren. Hjälper lite, men mÃ¥ste sitta still. 
 SÃ¥ det är den stora anledningen att jag sitter framför fotbolls VM. Stör mäst resten av familjen med och hitta på "roliga" namn för saker. Jag tycker det blir mycket roligare. ESPya mot PORmaskarna, torres bolles, Cristiano fjollnaldo mm. 
 Jag vet dÃ¥lig humor men en trött och uttrÃ¥kad kärre är ganska lättunderhÃ¥llen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0