Snart klart

Yes har nu hittat SKORNA till balen. Fan vad det känns skönt :). Nu har jag bara: vad ska jag göra med håret? INGEN ANING!!!, Vad ska jag ha för accessoarer? INGEN ANING!!!, Vad ska jag ha för sminkning? INGEN ANING!!!
Så okej det var en liten överdrift med "snart klar" men det det finns en större möjlighet att jag hinner klart allt, INAN TISDAG. I morgon ska jag till Gränby, då har jag tid och leta efter accessoarer och saker till håret. YES!!!
Jag hittade mina skor igår sen han mamma inte köpa dom igår eftersom vi hade brottom till min kusins studentfest. Så jag hade bara lagt undan dom för en dag. Men idag lyckade jag få med PAPPA till stan för och betala skorna. Men då har det spruckit en söm på dom i min storlek. Det fanns bara ETT par kvar i den storleken. Jag stod där vi kassan och tänkte på att NU NÄR JAG ÄNTLIGEN HITTAR ETT PAR SKOR så ÄR DOM TRASIGA. MIN VANLIGA "TUR" tänkte jag. Som tur vad räddades jag av att dom hade ett par på Gränby som dom kunde lägga undan till i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0