Tips till desperata

Jag hittade inte inte någon lotion till mina torra ben så började rota igenom mitt proppfulla badrumsskåp.
Det sklutade med att jag hittade den här gamla flaskan, troligtvis brors. Ja för länge sedan hade han också en hylla i skåpet men nu är det svårt och se något annat en mitt stuff där inne.
Axe dusch+ axe deospray= tjejer x2
Hur desperat är en kille om han tror att billig tvål och billig deosprey ger tjejer och speciellt x2, SNYGGA OCH IFÖRDA BIKINI.
Haha det krävs nog lite mer en billig deo för och få brudar. Ingen kille är dum nog och gå på detta hoppas jag men på något sett måste det fungera eftersom det hela tiden kommer liknande reklamer som bygger på:
  • använd vår prudukt och tjejerna gillar dig. DIKEKT (Sen att killen i videon är snygg och har 6-pack, det är en reklamfilm som är uppriggad hör inget med saken och göra)
haha en liten bild som tog typ 10 min och göra med biler från google ;)
Sökte på nördar hittade inget bra då googlade TECKNANDE NÖRDAR och fick fram svampbob haha.
Jag tittade i någon tidning och där var Alba och Banks så dom fick bli dom snygga brudarna.
Men det var principen som räknades.
Men det fungerar tydligen inte bara på killar:
  1. tjej andvänder produkt ex. vax till benen, parfym, tvål, antirynkkräm mm.
  2. hon går förbi snygg kille. OFTA har han av någon läglig andledning tgit av sig tjöjan och visar upp värtsa 6-packet.
  3. Killen tittar efter tjej
  4. sedan på något sätt stöter de på varandra och bli otroligt kära.
HALÅ VARFÖR FUNGERAR DESSA REKLAMER, ALLA FÖRSTÅR HUR OSANT DET ÄR!!! ELLER?
Men tydligen är vi människor ofta så lättlurade att vi köper "mirakel produkten", företaget tjänar pengar och eftersom dom tjänar pengar på det kommer dom inte sluta.
Om jag också hade det som hon/han har, såg ut som han/hon kommer alla drömmar slå in: jobb, hus, pengar, partner, bilar, saker mm. Jag skulle bli så lycklig.
Aldrig kommer människan vara nöjd. Mer eller mindre nöjd med sig själv eller vad man lyckas med kommer vi vara. Men aldrig helt!
Man har aldrig ALLT man önskar, det går inte. Men vi ÖNSKAR att vi hade det i alla fal. Vi har en bild av PERFEKT i huvudet, den kan vara byggt på ideal, idoler, idéer mm. Men den är lika VIKTIG som OMÖJLIG eftersom det ger drivkraft till och förbättra sig själv.
Jag luras av samma knep som alla andra, tror jag i alla fal. Men efter och ha tittat i skåp och lådor efter salvor, smink, parfymer mm. Så hittar jag inget som jag minns har eller haft en sådan reklam. Jag verkar klarat mig ganska bra.
Sen går jag på massa annat, som produkt placering mm. Det är jag ganska svag för, eller ord som MINERALER. Ja hela min sminksamling är full av produkter som är: NATURLIGA, andas, mineral puder/ögonskugga/solpuder mm. Ofta gör dom inte hälften av det som står att dom ska göra men eftersom JAG tror på det så inbildar jag mig att dom ger effekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0