Tyck riktigt synd om MIG

Eller inte. Ja vad har jag gjort i dag, hmm låt mig se... Ja försov mig, palla smink solar ändå på alla raster. så då kan man skita i det det kladdar bara ändå. Fick sluta tidigare. Såg på film på nästan alla lektioner, ingen NO. Jag har gjort oroligt ansträngande saker som: Ändrat mitt alarm på mobilen eftersom jag har 1 timmes sovmorgon i morgon, Öppnat kylen, solat och sett på film samtidigt. Jag plockade även bort min EGNA GLAS PÅ KÖKSBORDET. Tänk att jag inte har dött av denna ansträngning.
Nu kommer ni inte tro mig MEN JAG HAR OCKSÅ FÅTT LITE FÄRG efter och solat. Ja jag trodde att jag saknar PIGMENT överhuvud taget. Nej en överdrift men nästan.
Jag gillar och göra SÅ här ANSTRÄNGANDE saker på en dag. Klarar nog mig 1 max 2 dagar och bara göra så här, men sen skulle jag bli galen. Jag skulle DÖ av uttråking.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0