Utomhus

Har letat efter tält tills på lör då vi ska tälta med klasen. När jag hittade det så blev jag nyfiken om allt fans så jag försökte sätta upp det. Efter lite försök fick jag upp det. Problemet är bara att efter 15 min ute verkar jag fullkomligt ha bilvit uppäten av myggor. Sitter här och kliar som en jävla idiot. Jag blir GALEN.
Försökte ligga och sola idag men utan så mycket effekt, JAG LÅG ÖVER EN TIMME MITT PÅ DAGEN när det var som VARMAST jag har inte bilvit brunare eller ens RÖD. Jag skulle bli glad om jag brände mig lite för och se en skillnad.
Jag passar nog inte så bra utomhus, så ska sätta mig framför tv n klia upp massa myggbet och se en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0