Workout

Ska in till stan och träna lite. Mitt sesongskort på friskis går ut den här månaden och på sista tiden har jag högst sparsamt andvänt det. Jag hade inte tid när jag red Yellow och red på bälinge gick det inte och få in att träna 1-2 gg i veckan på friskis OCKSÅ. Det var nog tungt och få bäling+yellow+skola+läxor+vänner= 24h×7dagar Så nu när jag inte har yellow eller planerade träningar på bälinge kan jag börja gymma igen. Ska kasta på mig lite kläder eftersom jag fortfarande sitter i pyjamas och sen åker jag in till stan. Köpte en ny tröja igår|). Ni får se bilder senare, kanske köper något mer idag. Hade bara en halvtimmes väntan igår mellan två bussar så passade på och kolla runt lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0