Djävulen bär prada

I dag ska jag ta det lugnt åka och träna snare i kväll. Närmaste planen jag har är att titta på djävulen bär prada. Vaknade super tidigt och önskade att jag skulle kunna sova längre. Orkar knapt lyfta fingrarna. Suck har typ ont i hela kroppen och tycker på det hela taget att DET ÄR VÄLDIGT SYND OM MIG!!! FEL låt vann melodifestivalen (eftersom jag inte såg på tv i går så såg jag inte finalen men kollade nu i morse vem som van) FEL LÅT SALEM SKULLE VINNA han var alla kategorier bäst. Det enda som var bra men hon som vann (tror hon hette anna typ) var att hon hade röda converse.
Om jag hinner ska jag även inn och sola i dag innan träningen YES jag SKA BLI BRUN
Nej nu orkar jag inte dskriva mer...
/k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0