hur får folk fina outfitbilder?

Jag bara undrar egentligen Hur lyckas folk? Så vad har hänt i dag hmm.... var äntligen tillbaka till skolan. Det var faktiskt kul. Saknar min galna klass och alla galna saker som man kan missa när man är i skolan.
Är ganska hyperaktiv just nu har missat 2 av 4 träningar den här veckan. Ska gymma i morgon så jag bränner lite kalorier känner hur fettet bara växer framför mig och snart får jag typ dubbelhaka eller något. I dag så kommer jag vara  hyperaktiv inte kunna koncentrera mig att plugga till no prover kommer inte gå bra.
SNÖN VAR ROLIG I BÖRJAN GICK TILL OCKMED UT OCH FÖRSÖKTE TA SNYGGA BILDER PÅ DEN MEN NU ÄR JAG TRÖTT
EX på "snygga" bilder:
/k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0