Jag kan inte uppdateraXD.

Så nu blir det ett LÅNGT INLÄGG ÖVER VECKAN MED MASSA BILDER.
Måndag: Japp det hände inte så mycket. Åkte och red för första gången på en vecka. Gibbe (HÄSTEN) var surare en vanlig och även om jag vet hur jag ska hantera det så var det här nästan hemskt det gick inte och använda skänkel utan att han kickade hela tiden *SUCK*. Men till slut gick det bra eftersom han är så lätt och svänga så var det bara och styra. En teori om varför han är sur kan vara att hästarna fäller pälsen nu. Han brukar bli extra sur då.
Jag och Gibson (gibbe) i somras på eko hus cup
Tisdag: Träning på Gibbe igen. Han var nästan lika sur som dagen innan men det gick bra även den här gången eftersom jag var beredd på att han skulle vara så sur och brydde mig inte om det utan bara red på.
Onsdag: Träningsverk som f*n efter två dagars träning och var tvungen och sitta hemma och rå plugga till ett so prov. Jag tror det gick bra på själva provet kändes så i alla fall :)
Torsdag: Skolans talangjakt och jag var med i juryn. Det var kul och skämde inte ut mig för hela skolan. Tycker dock det inte är så farligt att prata inför folk. Det var värre när jag gjorde samma sak i sjuan inför hela skolan.
Fredag: Hade spanska prov som jag inte orkat plugga till men det gick bra. Tror jag i alla fall. Slutade jätte tidigt (13.00) så jag åkte in och gymmade. Jätte bra men i dag har jag träningsvärk som f*n igen. Kändes som alla var på stan och var och tränade i går såg massa jag kände.
Klippte mig i går känns som det är jätte kort men det behövdes USH så slitet det var hatar skabbigt slitet här har hellre lite kortare hår en ha ett slitet äckligt och SKABBIGT
Idag: Ska städa och sen göra mig i ådring för och gå ut med brudarna från H-stam *JIPPIE*. Kommer bli galet det har varit ganska lugnt ett tag nu så när det blir någon fest efter att det har varit lugnt är människorna ofta extra galna. Men det ska bli kul kommer nog vara ganska galen själv även om jag försöker övertala mig själv och ta det lugnt...

(några av)Veckans outfits










/k

Kommentarer
Postat av: Andrea

du är så fin! vi måste ses nån dag<3

2010-03-21 @ 16:29:36
URL: http://etchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0