Musik är mitt nya knep för och bli Frisk :)

Sitter här och lägger upp musik från blandat Salem al Fakir och lite andra. Hoppas att det gör mig frisk. Inge feber idag men har fortfarande svårt för och äta. Har lyckats plugga och faktiskt ritat lite (jag skulle inte kallat det rita för enligt mig är det mer eller mindre klotter.)  Sen har jag försökt komma på bra saker med och vara sjuk men lyckades inte så bra det är bara tråkigt och vara sjuk...
Vist man behöver inte klä på sig någonting snyggt inget smink eller liknande. (bra för hyn). Du kan sova länge och ingen försöker få dig och hjälpa till med någonting. Jag har plockat ut en diskmaskin och matat fåglarna en gång på 3 dagar. Du behöver inte städa :). men fortfarande är det mycket mer tråkigt och göra detta en och få vara frisk. För man ska kanske tillägga att du inte orkar göra något annat eftersom du mår pyton
Märks det att jag inte ORKAR FYLLA I ALLT ORDENTLIGT hoppas ni förstår varför
/k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0