Vår shopping och hos lollo

I går kväll efter träningen ringde lollo och det slutade med att vi sov över hos varandra eftersom vi har studiedag i dag och är lediga. Skulle möta familjen på stan klockan 12 och fixa lite grejer så lollo och jag vaknade och kastade oss på bussen. Hon skulle leta prao och jag skulle fixa inför skidresan typ vantar mössor och sådant.
Vi började med och äta lunch på el gusto JÄTTE GOTT :). På restaurangen ringer lollo och säger att hon har hittat ett par skor som liknar ralphlauren skorna jag ville ha OCH DE FANNS I MIN STORLEK "YES".Efter restaurangen gick alla till intersport eftersom stadium inte hade några vantar. Hittade 2 par vantar och en mössa det var rea på vantarna kostade bara 450 och 500 kr. Sen gick jag mamma till skorett för och löpa mina nya vårskor XD. Så det va en lyckad dag XD
skorna
ny mössa XD
nya vantar de rosa från hestra och de svarta från kombi.
/k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0