Aldrig att glömma

Flyttade över filer från backup hårdisken till den nya(gamla) datorn. Tog lite tid eftersom jag blev kanska fast i vissa bilder speciellt dom här:
Bilderna är ifrån när jag typ gick i 4 alltså ungefär 11år. Hästen är lilla prins. Han har liksom alltid funnits där. När han fick kolik ungefär för ett år sedan så avlivades han.
Red honom från att jag var pytte liten och inte kunde någonting, tills att jag började tävla på alvar. Jag gjorde min första klubbtävling på honom. Jag gjorde mitt första ryttarmärke på honom. Jag gjorde min första tävling utanför klubben på honom. Jag gjorde mitt första LB dressyr program på honom (det gick inte bra han gillade inte dressyr).
Han var inte alltid den roligaste och rida men han var en riktig läromästare. Han gick lätt in i transporter, han hoppade alltid på hopptävlingarna, red du mot hindret så hoppade han. Han levde upp när man hoppade honom på tävlingar. Blev pigg, framåt och taggad.
Sen växte jag ur honom han blev gammal och började tävla Gibbson. Men Prins var liksom först, gillade aldrig honom som med gibbe men det är fortfarande den lilla fuxen som jag tävlade för fösta gången och HAN SKA ALDRIG GLÖMMAS BORT...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0