Äntligen klänningarna

Avslutuingsklänningen:
frammifrån
bakifrån
från sidan
299kr från Bik bok
Om klänningen: som ni ser är den kanska genomskinlig men det löser sig nog om jag inte har en svart BH under och eventuellt ett vitt linne. Ska hitta ett bälte i gul eller svart med gulddetaljer och många armband i guld och svarta skor med gulddetaljer eller bara svarta. Vi får se hur det egentligen blir men det är så jag tänker accessoarerna i alla fal.
Balklänningen
frammifrån
från sidan
925kr (med frakt) Mini for Mani (nelly.com)
Om klänningen: Jag gillar den verkligen mycket mer ROSA en vad som syns på bilderna. Ska bara hitta en bra bh och ha till. Eftersom den är så rosa får vi se om jag tar silver eller guld till, vill inte ha något halsband eftersom det skulle ta bort draperigen i fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0