ARG

Ja nu har jag varit duktig tagit bilder på klänningarna BÅDE avslutning och balklänningen. När jag sen stoppar in kamera för och ladda över bilderna så vill inte Iphoto och kamera samarbeta. AHH Så får springa upp för och hämta skivan för kameran. Tydligen när jag är sur hörs det när jag går upp för trappan. Speciellt klällartappan eftersom den låter mest. Jag går i takt med Star Wars marchen. Ni vet. Du,du,du,du duu duuu, da, da,da dada dada. Haha försökte förklara med täcken hahaha.
NU tillbaka till kameran, hade inte dessa problem innan lagningen. Jag blir SÅ ARG OM DEN INTE FUNGERAR NU; AHHH va så glad att den komm hem från lagning om den inte fungerar blir jag något sur.
Så om jag inte lyckas kommer jag springa upp för trappan, förstås i star wars marsch takt och skrika (argt) på hjälp så pappa komma och rädda mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0