Back to school

YEESSSS..... eller INTE. Var sjukt trött orkade inte med något. Kunde inte koncentrera mig. Ont i huvudet, trött, trött och åter TRÖTT. Jag ville bara HEM och sova. Tur att jag inte glömde min Ipod jag skulle ha dött. Med lite bra musik går det mesta och igenomlida.
.
(läs inte detta massa struntprat om hästar... intressant?)
Ska iväg och träna i kväll. Hoppas det går bra nu när det är hoppvecka. Tror det kommer gå JÄTTE BRA... eller NOT. Jag i en stilbedömning i hoppning med Gibbe. Japp det brukar vara jättesnyggt * ironisk*. Vi kommer nog komma över och det kommer bli i valig stil. Gibbes inte alldeles för snygga hoppteknik (och det är en komplimang och säga så) och min jag tittar ner och räknar hårstrån i manen och glömmer bort och titta upp.
Vage vecka ca 3 så har det varit en ständigt tjat om den där blicken. Det är det stora felet i min sits. Det har blivit en liten förändring mot slutet av förra teminen men det är fortfarande inte spec. bra. Glömmer bort att titta upp hela tiden.
Snart är det kanske dressyrveckan och det brukar gå lite bättre. Ja vi kommer nog bli godkända idag om det inte går helt katastrofalt åt helvete, men det kommer inte vara ett superbra resultat.
Egentligen borde jag tagga UPP. Tänka att nu ska vi äga detta och det kommer gå SUPERJÄTTEBRA OCH VARA SUPERSNYGGTSTILGT OCH FINT. Men jag vet hur det brukar gå det kommer inte bli någon överraskning. Jag vill inte byta bort Gibbe nej, nej det vill jag inte gillar faktiskt honom OCH DET ÄR INGET FEL PÅ HONOM.
Skulle jag bara rätta till det jag gör fel så skulle det gå RIKTIGT bra på provet med. Men det är just det, ska jag koncentrera mig på något annat så glömmer jag bort allt jag vet att jag borde tänka på.
(SÅ NU  GÅR DET OCH LÄSA IGEN. ÄMNET HÄSTAR ÄR AVSLUTAT)
.
Denna video är så cool. Inte en JÄTTE ny låt med videon är fortfarande cool. GIGANTISKAVampyrteddybjörnar tar över världen XD....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0