Dagens outfit

Så där spontant fotat på någon minut bild. Så i helvete eller... Jag vill att min kamera ska komma tillbaka från lagningen nu. Så alla bilder ska tas med webbcam. Inget fel på min webbcam riktigt bra men ljuset här nere. Jag för som ni har märkt så står den nere i våran källare eftersom:
  • Alla saker skulle inte få plats på skrivbordet där uppe: dator skrivare/kopiator/skanner, ritplatta, 2 elgitarrer, 2 förstärkare, 2 stora högtalare, keybord, sladdar sladdar till alla saker, pappas alla tillbehör till elgitarrerna. (ska räkna dom jag ser sen fins det några till där uppe...) 4 stycken låder och pedaler och massa annat skit (fattar inte varför han ska ha flera suck...), alla spel papper mm. Så nej bara laptopen + räkningar och sådant får vara där uppe på skrivbordet i vardags rummet.
  • Mamma. Här nere får man va ifred. Är du där uppe syns du mer och får mer order som plocka ur tvätten/disken mm. Skönt och tyst
  • det skulle vara grymt störande om den ar i vardags rummet då skulle det stå 3 datorer där; Familje laptopen, pappas jobb laptop och den här och denna är inte liten. Man får allvarliga problem när man vant sig vid denna och ska använda skolans. Ush så liten skärm ;). Sen står tv:n där med det blir lite jobbigt om alla ska vara där uppe.
Så dagens outfit:
gqw
SVARTA JEANSCHEAP MONDAY , 400 KR
VITT LINNE MED TRYCKMONKI , 100 KR
SVART TRANSPARENT TUNIKA(WEEKDAY) , 299 KR
JEANSVÄSTHITTAD I KÄLLAREN
den ena gitaren, den man faktiskt får röra den andra är typ helig för pappa.
alla är snygga i motljus och det ska vara fotat uppifrån så ingen ser hur du ser ut verkar vara ett motto för vissa.
mitt hår börjar öntligen få tillbaka sin ursprungliga färg. Yes!!! Efter fägringar och toningar så har inte mitt hår samma färg som innan jag började färga det. Men efter och ha använt det nya schampot från wella (köpt hos frisören) som ska göra att min röd bruna färg som jag ursprungligen hade när jag var mindre ska komma tilbaka.

Kommentarer
Postat av: PHOTONERDEN

sv: Sant! Dock kan man göra hur mycket som helst med det så det är nääästan värt det!

2010-05-10 @ 19:47:44
URL: http://photonerden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0