Dampar loss på alla myggor

Efter och gjort klart no:n så åkte jag till stallet. Red ut över fälten och hade det mysigt i solen sen red jag runt åsen i Vattholma.
Vi var på super bra humör båda två. Jag fik lust och börja sjunga på någon Astrid Lindgren låt hahaha. Ni vet när Emil sjunger ; "tycker du som jag så rider vi för då känner jag mig fri" eller typ något sådant. Men för och skona hästen och eventuella förbipasserande så lät jag bli även om jag satt och nynnade i skogen långt ifrån alla husen.
Nu när jag är hemma duschat och ätit middag så sitter jag här och räknar myggbet. Jag får det till 8 stycken. Ett sitter på det högra ögonbrynet längst ut i kanten. Jag hatar myggor ska gå och ta en allergitablet mamma kom hem med nya för någon dag sedan.
Nästan helt återställd i höger knä och lår nu. Men inte helt haltar lite. Men det är bra att det är hyfsat nu. Har konditions test imorgon, HJÄLP I MORGON. Jaja ska FÖRSÖKA springa vi får se hur det går. Har knappt kunnat gå ordentligt sen i onsdags. Men måste springa vet att mitt betyg hänger på detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0