Dansuppvisning

Ja idag ska jag se på både min bror och systers dansuppvisning (båda dansar på Uppsala dansakademi) . Min systers börjar 12.00 och bror har den senare som börjar 15.00. Han hade även en igår men den såg vi inte.
bror på tävling
Såg inte eruvision igår. Bryr mig inte så mycket men, vet någon vem som van? Jag skulle tippa på Tyskland för det var den jag gillade bäst av de få jag hört lyssnade på experternas top 5 eller något. Ska kolla lite efter jag skrivit klart detta.
Det håller verkligen på och bli sommar YES!!! Fy fan vad skönt med lite värme. Eftersom jag var så glad och få tillbaka kameran så var jag ute och fotade lite blommor. Det blev lite äppelblom och Anemoner.
Miniatyrer klicka på dom så får ni upp bilden 1000px bred :)
(bloggen är inte tillräckligt bred för och visa så breda bilder, detaljerna försvinner om de blir minre)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0