för många bollar i luften samtidigt

Att det är så mycket roligare och börja på något nytt istället för och göra klart det man höll på med innan. Så nu sitter jag här med 4 halvfärdiga bilder. 4 halvfärdiga läxor och massa annat som borde göras klart.
Gör jag klar det då innan jag börjar på något nytt, nej nej varför skulle jag det? Så istället började jag i dag på en ny bild istället för att göra klart läxorna i svenska så gjorde jag engelskan men bara en del.
Detta har gett mig vad som känns som massa saker jag borde fixa som jag inte orkar med. Det känns som att det är SUPERMYCKET och göra, men egentligen skulle det inte varit något problem om jag bara hade gjorde det ordentligt från början. Så i stället för bara en bild, läxan i svenska och städa mitt rum så ska jag nu göra: SKUGGA HYENORNA OCH BAKGRUNDEN PÅ BILD 1, FÅ KLART BILDEN PÅ TJEJERNA VID VATTNET, FÅ KLART EN OTROLIGT FRUSTRERANDE PORTRÄTT BILD, LYCKAS MED VINGARNA PÅ KAJORNA, FÅ KLART, KLART LÄXAN I SVENSKA, LÄXN I ENGELSKA, STÄDA MITT RUM, BADRUMMET OCH HALLEN.
Japp det blev genast mycket mer!!! Ska trösta mig med att det kommer ett nytt avsnitt av the vampire diares i kväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0