Watch out Göteborg!!! Here comes 9A.

Åker 9.10 tåget till stockholm (okej det går 9.09 pappa som pendlar rättade mig men hallå 1min. Enligt honom är den minuten EXTREMT VIKTIG annars kanske man missar tåget om man tror att det går 10 över.) och därefter mot Göteborg. Känner mig lugn nu. Planerat packat fixat viktiga papper och annat.
Min "balklänning" kom igår och mamma ska hämta ut den så får inte se den innan jag kommer hem. HOPPAS DEN SITTER !!! Ska hinna fixa skor någon dag så får dra med mamma till stan. Ja mamma betalar balen och jag betalar avslutningen som hon annars brukar betala. "Balklänningen" var ganska dyr så det känns rätt att jag betalar ena. Ska nog ha samma skor och eventuellt accessoarer eftersom jag vill ha guld till båda klänningarna.
Sätter "balklänningen" inom citattecken eftersom det inte är någon RIKIG balklänning. Det är inte enns en riktig bal. Vist vill man vara EXTRA FIN men det är inte riktigt en bal. Det har man tagit bort på många skolor, det är sällan man ser bilder från 9:ors baler med långklänning och sådant.
Men det kommer bli kul det är inte det viktigaste vad man har på sig även om många (framförallt tjejer) gör det till det. Det är viktigare vilken klänning och vilka skor du har en hur kul det kommer och bli. Även jag låser mig mycket i det. Ska/får försöka tänka bort det...
WATCH OUT GÖTEBORG HERE COMES 9A AND WE ARE THE BEST!!!
ursäkta bilden är trött (gick upp 5 för ock packa) och har knappt orkat smika mig men, men det är bra och ha bilder. Bloggar med lite bilder är tråkiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0