Idetorka

Ja och brist på kläder. Eller kläder som passar i alla fal. Vad ska man ha på sig på kusins konfa/födelsedag fika ska tydligen vara i kyrkan också? Funderar på och inte bry mig om vad man BORDE ha på sig och ha på mig något jag vill istället.
Det ser inte ut och bli JÄTTE varmt idag. Ganska grått på himmelen. Synd de skulle inte vara fel med lite värme och sol. Kommer med en dagens outfit så fort jag vet vad jag ska ha på mig. Surfar nog runt efter insperation på några av favorit bloggarna. Det är något jag brukar göra om jag inte har en aning om vad jag ska ha på mig och har tid, har jag inte tid slänger jag bara på mig något och hoppas att ingen ser ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0