Imorgon drar jag och klassen till Göteborg

Är fett taggad. Det kommer bli AWSOME. Tre härliga dagar i Göteborg på klassresa. Packar med min vanliga noggrannhet. Här pratar vi I VARGE DETALJ. Konstigt eftersom jag är super slarvig i vanliga fall.
Men är van och resa och missar du något så ger det MASSA problem sen. Därför har jag listor på vage detalj. Har först en lista på den gröna lappen EX:
Linnen: svart-vit randiga(sen en ruta och kryssa för i), gammelvita tunna från Hm (ruta och kryssa för i)... Sen fortsätter det så där med byxor pyjamas mm.
de blå lapparna är det extra information som vad som ska packas långt upp och vad som jag behöver samma dag. Ex smink, borse mm.
Jag packar extremt noggrant eftersom jag är så slarvig och glömsk. Skulle jag inte göra så här så skulle jag glömma saker som strumpor, mobilladdare, legg mm. Så jag skulle önska att jag kunde packa som normala personer men det skulle sluta i katastrof. Har säker med mig ett ton för mycket, min resväska är trasig så det står mellan en kampingryggsäck eller DEN GAMLA RESVÄSKAN. HATA!!!! Ryggsäcken är okej men inte snygg och jag ser ut som en mupp som borde ha tagit tåget till fjällen i stället. Men eftersom vi ska gå 4km så kanske det är skönt.
Det andra alternativet är En sådan där gammal resväska. En sådan där smal sak som handtaget sitter på kortsidan. Jag är usel på och förklara men hoppas ni fattar har letat efter en bild men hittar ingen.
Min kamera är på lagning så kan inte ta några bilder :(. BLÄ BLÄ BLÄ
Det kommer nog bli bra så fort vi kommer dit då kommer jag inte bry mig men är övertaggad just nu så allt stör mig är stressad för att jag inte ska hinna det gör att jag inte kan fokusera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0