Klänningar och åter klänningar

Nu har jag letat letat och åter letat efter en klänning till balen och en klänning till avslutningen eller alternativt en som passar till båda. Det går inte bra, vill inte ha vitt på balen eller svart helst inte rött men vet inte varför riktigt jag inte tänker på rött. Men färg vill jag ha behöver inte vara starkt kan vara pasteller och liknande men inte vitt eller svart. PÅ avslutningen vill jag inte ha för färgstarkt vitt eller ljusa färger.
Så och hitta en klänning som passar till båda vet jag inte om det går. Sen vill JAG inte ha en som är för vanlig och att flera kan köpt samma. Okej om NÅGON har köpt en likadan men därför vill jag inte köpa en på Vila eller liknande hur kul är det? Jag tycker inte att andra inte kan få köpa dom säger bara att det inte är något för mig.
Sen verkar alla klänningar som är snygga i modellen vara vita till studenten eller svarta. Ahh blir galen har hittat en super sida som dock är finns i USA/UK men jag tror att det kommer bli därifrån eftersom de levererar till Sverige :). Köper jag en där blir snara problemet att välja vilken så många fina.
Hittar jag ingen som passar till båda så är det viktigaste att hitta BALKLÄNNINGEN och sen köper jag väll något vitt enkelt på stan till avslutningen.

Kommentarer
Postat av: Pingming18

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2011-09-07 @ 11:37:17
URL: http://pingming18.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0