Klassresan 2

Jaa måste skriva lite.
Vi väntar på tåget till Göteborg från stockholm.
Klassresan började i tisdags i Uppsala vi tog tåget till Stockholm. Den delen av resan bestod av att kasta en studsboll mellan våra kupéer, vi är lätt underhållna. Sen var det bara och titta på mycket sexige ola sallo på den där tågtidningens framsida *NOT*. Fan vad han är bögig på bilderna.
kortspel på tåget.
När vi var framme  Göteborg gick alla till unverseum. Där tittade vi på fåglar, fiskar (ÄKLIGA), Apor  och massa andra djur. Sen var det massa experiment på en våning.
Efter universeum så åkte vi till vandrarhemmet. Några gick och handlade medan andra började bädda eller misshandla täcket med lakanet som det också kan kallas om man inte vet hur man bäddar.
Sen drog alla ut och gick runt lite där vi bodde vi hittade ett slott och en park ett insektshotell och massa annat. Så där klättrade vi runt vi hittade BÖ GATAN. Det var tillockmed ett mellanrum mellan BÖ och GATAN det liksom SKREK åt en KLOTTRA ETT G HÄR!!! Lyckades motstå frestelsen hahaha. Vi var tvungna och dra hem efter ett tag. Vi skulle hålla i hop men vi tappade bara bort en efter en.
klättra uppför lycktstolpe på BÖ(G) GATAN
utanför insektshotellet och slottet.
Dagen efter det var det dags och åka till Liseberg. Tur att jag faller för grupptyck. Dom lyckades få mig och åka uppsvinget trotts att jag får pank när det släpper och man åker uppåt. Även om bältet håller i en så litar jag inte riktigt på det. Åkte det mesta men jag ÅKER INTE frittfall eftersom jag inte klarar av när det släpper allt annat går bra. Det kan snurra och gå fort utan problem så länge det inte släpper. Av den anledningen åkte jag inte fritfall eller loopingar.
Vi kom hem efter massa timmar på Liseberg. Den kvällen var sjuk. Alla trog runt och hälsade på andra klasser. Några från mora och massa andra ställen. Någon klass skulle skaka tyskens husvagn. Han blev helt tokig hahaha. Sen när vi tröttnade på det drog alla in och satt sig i ett rum. Alla var supertrötta men i ingen ville sova . Så det blev helt sjukt efter ett tag alla sov i fel sängar. Man sov där man somnade om man somnade alls.

trött klass efter utcheckning på vandrarhemet

Dagen efter var alla jättetrötta. Ingen hade sovit ordentligt och sen skulle vi gå på stan i flera timmar men alla ville bara komma på tåget och sova. Det konstiga blev att när man väl komm på tåget var jag inte jätte trött längre sov någon timme. Jag ville verkligen bara sova innan men det hade gått till en gräns att jag inte var trött längre.
Några trötta som spelar kort på tåget.
Sen kom vi hem till Uppsala. Tänk att det här var nästan som det sista vi gjorde tillsammans med 9:A, helt sjukt efter 3 år och det börjar ta slut. Sart slutar vi 9:an inget mer 9a :( fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0