Man är aldrig nöjd

Superfin väder idag. Nästan lite för varmt. Har bytt kläder nu till något mer svalare. Var på väg och ta shortsen idag men ångrade mig i sista stund och bytte till jeans. Dumt val skulle ha behållit shortsen. Höll på och dö det var så sjukt varmt, nästan FÖR varmt.
Man är aldrig nöjd, på sommaren när det är varmt är det FÖR varmt, Sen när det regnar klagar alla på att det aldrig är solsken, på vintern snöar det aldrig, när det snöar och är kallt är det FÖR kallt. PÅ hösten för blött, på sommaren för torrt, på våren för växlande, det blir aldrig vår bara kallt hela tiden blabla bla
Vi måste vara MÄSTARE i Sverige på och klaga aldrig är vi nöjda.
När jag vaknade i morse fick jag en chock. Ni skulle ha hört hur jag lät. Jag ska försöka beskriva, jag lät som en sjuk kråka i målbrottet. Dagen innan hade jag hostat och varit lite hes. Men det var inte SÅ HÄR ILLA. Ni som har hört vet hur sjukt jag låter. Ibland är det okej men efter ett tag så går det tillbaka till kråka i målbrottet soundet.
Hade tänkt mig och springa idag på konditions testet men våran lärare sa att jag inte skulle springa om jag hade ont i halsen. Synd var taggad. Skulle gå istället och det var nog tur att jag inte sprang för fick känningar i låret efter det.
PÅ tala om och klaga haha: ont i halsen, låret, knäna, handleden mm. jag skulle nog kunna bli mästare i det med  ;)
Nu ska jag åka och träna om jag kommer iväg. Mamma är och lagar bilen just nu som förståtts har gått sönder *suck*. Hon sa att hon troligtvis blir klar i tid men att jag skulle vara beredd på att antigen åka buss dit och om dom inte lyckas laga den så kan hon inte hämta mig, så tå kan jag inte åka och träna alls :(. Hoppas dom lagar den fort vill, vill och åter VILL träna idag. Det är roligast på måndagar tisdagar är okej med det är roligare på måndagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0