Okej nu är det svåraste avklarat+ avslöjande

Har äntligen hittat en vit avslutingsklänning. Jättefin från bik bok, vit med mycket veck och urringad i ryggen. Letar efter rätt accessoarer till den men tror att det blir guld där med kanske ett bälte :). Men det är inte det svåraste, det svåraste var och hitta klänningarna.

Så nu får ni även se balklänningen jag har beställt. Har inte velat visa den tidigare eftersom jag inte varit helt säker men den känns mer och mer mig för varje gång jag ser den. Men vi får se hur den passar när jag får hem den. Det står att den är Corall färgad i annonsen men ser mer röd ut enligt mig.


Kommentarer
Postat av: Mikkelinga

Very interesting site, beautiful design, thank.

2011-05-19 @ 08:35:22
URL: http://mikkelinga.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0